RSS

Noi Brose Handmade Pentru Primavara 2012

Provocam primavara 2012 si vremea frumoasa sa vina mai repede cu noi brose handmade pentru ca nu se mai poate trai cu atatia nori si atatea ploi:)! Astazi va propunem doua brose nou-noute si numai bune de purtat in aceasta primavara pentru ca sunt handmade, evident si unicat!

Nume produs : Brosa handmade 2012 rosu cu bleu.

O alta brosa handmade ce merita purtata ca sa invocam primavara este aceasta.
Nume produs : Brosa handmade 2012 rosu cu negru si margelute.

Brosele de astazi sunt realizate manual din tul. Vezi si alte brose handmade la moda in 2012!

6 comentarii:

Laura's shabby spunea...

Ceau Sandra!!Iti multumesc foarte foarte mult pentru comentariul tau dragut....m-am bucurat foarte mult ca ai dat pe la mine...si mai ales ca iti plac ATC-urile mele...daca vrei sa facem un schimb de atc (artist trading card) spune-mi si iti trimit.....
Sper sa mai treci pe la mine....
Te pup,Laura

Poarta Handmade spunea...

Iti multumesc, Laura! Toate cele bune bune!

Andreea-Elena spunea...

Buna Sandra!! Iti multumesc pentru comentarii si pentru ca imi vizitezi blogul :) Am tras si eu cu ochiul tau :) Imi plac mult brosele tale :)
O zi buna!!

Poarta Handmade spunea...

Multumesc! Si spor mult!!

Open Mind spunea...

Foarte frumoase creatiile tale!! Felicitari!
Putem face un schimb de link?
Astept un semn,
zile frumoase si succes in tot ceea ce faci! :)

fotolabida maria spunea...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...